Biz Sayısalız !

Çarşamba, Kasım 16, 2011 Di. 0 Comments


Bu nasıl bir eğitim sistemidir? Biz seneye üniversite sınavına giricez, zamanımızın çoğunu ders çalışarak geçiriyoruz, derslerimizin yanın bir de bize koyulan sosyal etkinliklerle uğraşıyoruz. Abi resim de ne yapabiliriz ki? Ders çalışırken bir yandan da onunla mı uğraşıcaz. Ertesi gün sınavımız var, ben internette ismini cismini bilmediğim bi ressamı araştırmak zorunda değilim. Ya da okulda yetişmeyen resmi evde yapmak. Kısıtlı vaktimi resim çizerek harcayamam heralde. Ya da ders çalışmaktan patlayan beynimi hangi malzemeler gidecekti acaba diye zorlayamam. Unuttuksa unuttuk. Sanat öğrencisi değiliz ki. Malzeme unuttuk diye ben ve çoğu kişi “25” aldık. ki biz bugün sınavın resim dersine geleceğini sanıyorduk. Al bir de dipleri gelmiş şişko karı telefonumu aldı. Neyse 25 nedir ya? “1”. Resimden 1? yok daha neler, biz derslerimizi yüksek tutmaya çalıştıkça salak salak dersler giriyorlar bize. Sonuçta okul puanlarımız sonuçlarımızı etkiliyor. Kıytırıktan bir dersin bile önemi var ki bu bizimle hiç alakası olmayan bir ders. Böyle bir not verip, zaten bozuk olan morallerimizi bozmamaları gerekir. Motive etceklerine, daha da düşürüyorlar.  Ne kadar sikimsonik bir durum. İçim de çok fazlaca küfür etme isteği var, Allahtan 10 dk sonra ders biticek.
Bu kadından o kadar ok nefret ediyorum ki, suratına “Fuck Yourself!” diyesim var. Bu lafı çok seviyorum. Çok sempatik. Söyleyince bir rahatlama oluyor. Odamda ki baş belası sineğe de aynı muameleyi yapıyorum. Hatta ona “ Hey little bitch, çık ortaya diyorum.
Neysem eğitimden sineğe geldik iyice saçmaladık. Yani şimdi kısaca etkinlik öğretmenlerinin böyle olmaması gerekiyor. Hele ki telefonları hiç almaması gerekiyor. O yüzden şimdi hep bir ağızdan “ Fuck Yourself! “ diyoruz ve Lilly Allen'dan " Fuck You" şarkısıyla yazıyı bitiriyoruz.
-Peony-

0 yorum: