Hayat Bazen Çok REGL !

Perşembe, Kasım 17, 2011 Di. 0 Comments

Evet öncelikle şunu itiraf ediyorum ki ben şu ‘REGL’ kelimesini telafuz edemiyorum. Ama görünüşü çok sempatikçe. Neyse buradan anlaşıldığı gibi regl oldum. Ayın en sevmediğim zamanlarıdır bunlar. Gerginlik, hassaslık, duygusallık, kırıcılık.. ne ararsan vardır. Bu dönemim de ister istemez insanların kalbini kırarım ya da durduk yere birine bağırırım. Neyse bugün hayatımın en şiddetli regl sancılarından birini yaşadım, tanrım o kadar şiddetliydi ki anlatamam sanki biri kanallarıma asılmış onları çekiyordu ve içimi parçalıyordu. Bu duruma alışık değilim çünkü ben şu ana kadar nerdeyse hiç regl ağrısı çekmeyen bir insanım ve bugün böyle bir durumla karşılaşınca aynen böyleydim;
Yaklaşık 2 saat filan çektiğim bu acıyı kesinlikle anlatamam, bende bunun üzerine iki tane ağrı kesici içtim. Tabi bu aptal ilaçlar etkisini hemen göstermediği için ben acılarımla hala boğuşuyordum. Yani sınıfta halimi görseniz kesinlikle gülmekten yerlere yatardınız. Çünküm resmen şekilden şekle girdim. Daha sonra içimden dualar ederek acıyı beynimden uzaklaştırmaya çalıştım, ama nafile… tam içimde bir rahatlama oluyor “ hah bu sefer geçti” diyorum ve cevabımı anında alıyordum. Sen misin öyle diyen, verin kutsalı der gibi ağrı bir giriyor haydiiii, Dilara şekilden şekle.. Ve o an karar verdim kendime bir adet sıcak su torbası almalıyım…
   Sonra ağrım hafif hafif azalmaya başladı, dedim bu sefer oluyor herhalde ve sonuç? Evet ilaçlarımız etkisini göstermiş ve lanet ağrılarımı gidermişti. Yok böyle bir rahatlama ve buna ise tepkim;
 Oldu ve sonra her şey;
Sonra bir de şey düşündüm malum bu dönemde çikolata ihtiyacı en hat safhaya çıkıyor, yetkililere telepatik düşüncem yoluyla şöyle bişey üretmelerini aktardım onlar da böyle bişey yapmışlar;
Bence çok fazlaca mantıklı olmuş. Neyse bir de bu dönemde çikolatanın yanında mükemmel giden bir şarkı var ki sormayın. Her adet dönemimde büyük bir zevkle dinlerim yani. O yüzden bu ağrılı yazımı o şarkıyla bitirmek istiyorum keep bleeding, keep keep bleeding...
P.S: Fransa'da regl döneminde kadınlara 'vişneli kadın' denirmiş bu arada ;)
-Peony-

0 yorum: