I'm feeling sexy and free..

Pazartesi, Nisan 30, 2012 Di. 0 Comments



Bence artık kendime bir ‘dur’ demeliyim.
Ya da siz bana direk onu verin!

Merhabalar sevgililerim. Sanırım baya çok oldu size yazmayalı ama isteğim yoktu, şimdiye kısmetmiş. Bu aralar kendimle mutlu olmakla o kadar meşgulüm ki kimseye vakit ayıramıyorum. Kendim feşisti oldum resmen.

Neyse, ne diyorduk; mutluluk. Evet, şu bir haftadır resmen kendimi mükemmel hissediyorum. Jessie J.’nin de dediği gibi I'm feeling sexy and free...

Birden bire neden böyle oldum bende bilmiyorum ama kalbimin zincirlerini kırdım belki ondandır diyorum. Kim bilir?

Şu son 1 haftadır kendime o kadar düşkün oldum ki, mutluluğumdan, mükemmelliğimden başka bir şey düşünmüyorum artık. Herkes ikinci planda hayatımda. Sonuçta mükemmel Kleo’dan daha önemli değiller.

Evet fark ettiğiniz üzere mutluluk patlamasının yanında 1 adet büyük boy ego patlaması da yer almaktadır. İşte böyle saçmalamalarda mevcut.

Yaklaşık 4 gündür de içimde tarifi garip duygular dolaşmakta. Hem de Burak’tan sonra ilk defa. Birine karşı aynı duyguları hissedebileceğimi sanmazken şimdi apayrı birine aynı duygular oluşuyor. Ama kendimi kaptırmak istemiyorum. Çünkü üzülmek istemiyorum. Tamam, ben çoğu zaman istediğimi elde ederim ama şu an o çocuğu elde dememekten korkuyorum.

Ama şöyle de bir gerçek var. Ben ki koskoca haşmetli Kleo bir sürü platonik aşk yaşamışken sanırım en kuvvetlisi bu. Birini hiç bu kadar istediğimi hatırlamıyorum, resmen deli olma aşamasındayım ve çocuğun İstanbul’da olması da cabası! Hani bir istediğimde yerinde ve zamanında ve şehrinde olsa kendime intense alıcam.

Bugün özge’yle oturduk hayal kurduk. Daha doğrusu ben kendi hayalimi kurdum o da dinledi. Düşününce harbiden hoştu. Bak aklıma geldi içim bir kıpırdadı. Yani ne biliyim 7 aydan sonra böyle şeyler hissetmek o kadar muhteşem geliyor ki. İçimde ki değişimi gerçekten hissedebiliyorum artık.

Kendi kendime ‘O kim ki, sen hala onun gibi bir dengesizi düşünüyorsun.’ Diyorum. Aslında artık bu düşünceleri de bıraktım, aklıma gün içinde gelmiyor bilem. Aslında ben şu aralar çok garip, hiperaktif bir varlık oldum çıktım dünyaya. Hele de dedim ya şu son 4 gündür.

Umutsuz bir vakaya kapılmam yakındır demedi demeyin.

Gene kendimi kaptırdım gidiyorum. Bir dolu karalamaca, saçmalamaca çıkmış ortaya. En iyisi dükkanı bugünlük kapayalım. Arayı açmamaya çalışırım ama siz de dua edin, hoşlandığım çocuktan karşılık alayım.

Bir de unutmadan yazımı uzun zamandır vermediğim bir Peony tavsiyesiyle bitiriyorum.

Siz siz olun sakın BBM kullanan bir erkeğe güvenmeyin.

Sizleri seviyorum.

-Peony-

0 yorum: