Urla + Balıkesir + İzmir = İğrenç yazı

Cuma, Ağustos 31, 2012 Di. 0 Comments

fleet foxes - mykonos


bugün egzantirik bir gündü. cidden.

her hafta annemle birlikte urlaya gidiyorum bazı özel sebeplerden, annem icra müdürü bu arada neyse hayatımda ilk defa onca yıl annemin yanına gidip gelmeme rağmen tek bir satışa veya hacize çıkmamışken bugün annem beni yanında götürdü. aslına bakarsanız şu özel sebepten ötürü. ama çok ilginçti yani.

borçlu insanlara gerçekten üzüldüm, düşünsenize bir anda kapınıza icra memuru geliyor, tüm mallarınızı götürücek filan. ne bileyim acıdım sanırım. ama bu acıtasyon kısmı değil tabi konum. bugün hiç yemediğim kadar incir yedim. malum köye gittik ve urlanın ünlü köylerinden yani, anneme baya incir aldırttım ki inciri de nasıl manyak severim yani.

 ayrıca 9 yıldır filan ağacın tepesine çıkıp incir koparmamıştım, cidden bazen insanın çocukluğuna dönmesi gerekiyor ama düşündüm de en son ağaçtan incir kopardığımda, incirleri yerken merdivenlerden yuvarlanmıştım. yani kuzenim itmişti ve ovv cidden merdivenler baya basamaklıydı, hala hatırlıyorum her yerim kan içinde kalmıştı. ve buna benzer daha bir sürü kendimi kanatma maceram var, aslında çocukluğumu baya doya doya ve yaramazca yaşadım. yani ardıma baktığımda cidden anlattığımda gülebilceğim şeyler var elimde.

neyse değinmek istediğim diğer bir konu, bugün anneme laf arasında sömestr planımdan bahsettim. aslında annemin izin vericeğini de düşünmüyordum ama beklenmedik bir biçimde olaya sıcak yaklaştı umarım bu olay ocağa kadar devam eder. planıma gelince balıkesire gitmeyi planlıyorum, ne kadar gün kalırım bilmiyorum hoş bu dershaneye bağlı ama gidicem yani. ve gitme nedenlerimden biri aslında tek nedeni serdar.

biricik ikizcanım sürekli izmire gelip duruyor ve sürekli sen balıkesire gel deyip duruyor. düşündüm ve aslında neden olmasın dedim ve hazır gitmişken birkaç arkadaşımı da görmüş olucam ve bunlardan biri CEMREEEEEĞ. onu da çok özledim allahım yazarken bile heyecanlanıyorum. (yalnız yazıda acayip bağımsız ve çikin oldu)

şimdiden kafamda planlar kurmaya başladım ve bu iş olucak gibi hissediyorum. bir de ben ilk hafta gitmek istiyorum. umarım ilk hafta değildir dershane. hatta ben direk okullar kapandığının ertesi gitmek istiyorum çünkü doğum günümde orda olmak istiyorum. ama iş istemekle bitmiyor sizinde bildiğiniz gibi. umarım bir aksilik çıkmaz ve bende gidebilirimli.

neyse ben daha fazla saçmalamak istemiyorum ve burayı terk ediyorum. yazının geneline baktım da harbiden kötü oldu be, idare edin artık en azından bu yazıda ondan bahsetmedim gene size.

-Kleo-

0 yorum: