Hımmmm

Cumartesi, Eylül 29, 2012 Di. 0 Comments


şu aralar resmen 'selam ben beynini düşüren kız.'

sınav stresi başladığından mı, yoksa çok soru çözdüğümden mi, yoksa dershane sınavlarından mı bilmem ama biri bana "-Adın ne?" diye sorsa "+MUŞ" diyebilecek kapasitedeyim. baya garip bir kız oldum zaten bu aralar ben.

geçen sene çok sevgili arkadaşım E.'nin bana yaptığı bir şaka vardı. gecenin 4'üne alarm kurmuştu ve bende o saatte kalkıp okula gittiğimi sanıp üstümü filan değiştirmiştim. tabi ki acı gerçeği giyindikten sonra farketmiştim ve o gün bugündür her gece 3.00-4.00 gibi kalkar oldum. ve artık buna alıştım ama bu garipliğim üstüne bir gariplik daha ekledim ki abbov yani.

şimdi efendim o saatte kalkan insan uykulu olur, böyle gözler yumuk yumuk filan heh benimde öye oluyor ama ben nedense şarkı söylüyorum, dans ediyorum. düşünsenize gece o saatte evin içinde disko dansı yapan bir manyak?  her gece dans ve şarkı.. dün gecenin şarkısı da 'prom night' tı yani. kendime çok üzülüyorum.

sonra bi de ben çok özensiz, umursamaz olmaya başladım. saçlarımı topuz yapıyorum -ki çok kısalar-, sevgili rimelimi sürmüyorum, göz kalemimi çekmiyorum, bi garip giyiniyorum filan, sokaklarda boş boş ve salak gibi dolanıyorum, gören tımarhane kaçkını sanıcak yani o değil.

ama takmıyorum yani, insanların ne düşündüğü pekte umrumda değil. 2 gün önce biraz üzüntülü geldim buraya ama şu an gayet iyiyim hatta bomba gibiyim. içimde nedensiz bir mutluluk var ve iç sesim bana bu aralar güzel bir şeyler olcağını söylüyor. ama bekliyoruz bakalım.

şimdilik söyleyeceklerim bu kadar, hıı bir de ben kalbimin sağda olduğunu düşünüyorum ve şu an sağ kolum çok feci ağrıyor. bence kalp krizi geçiriyorum ama hadi hayırlısı.

ayrıca ben kesin şizofren bi sosyopatım.

-Kleo-

0 yorum: