To be or not to be?

Salı, Eylül 11, 2012 Di. 0 Comments


olmak ya da olmamak.

neden böyle bir giriş yaptım açıkcası bilmiyorum ama çok havalı gözüktü gözüme. ama bu söze yarın dedem çok riskli bir ameliyat olcak diye esinlenmiş olabilirim. size önceden hissettiğim iğrenç hislerden bahsetmiştim, şu an o kadar kötü şeyler hissediyorum ki.. ve bunu kimseyle paylaşamıyorum ve tabiki de hayır sizle de şu an paylaşmadım. doğruyu söylemek gerekirse bunu sadece bir kişi biliyor ve onunda umrunda olduğunu sanmıyorum. neyse.

3 gündür uykusuz ve kafayı yemiş vaziyetteyim ve ilerde çocuk sahibi olma konusunu iyice düşünüceğimi biliyorum çünkü şu an değil tek çocuk, çocuğu bile istemiyorum. yani tamam aslında çok sevimli şeyler ve çok seviyorum ama çok ağlıyorlar. ben ağlamayan ve kusmayan bebek istiyorum eğer öyle bir bebek verebilcek bir adam varsa bana, hiç düşünmeden bir sürü çocuk yapabiliriz. ve mümkünse 2 yaşından sonra büyümesinler. onlar bebekken güzel.

dünden beri bu gel-gitlerle yaşıyorum resmen. evde 1 bebek, 2 canavarımsı yaratık tipli aşırı yaramaz çocuk olunca insan ister istemez soğuyor tüm olaydan.

beni aşka inandırıp, ağlamayan ve kusmayan bir bebek vericek adamla ciddi düşünüyorum.

ayrıca nedensiz bir şekilde depresyondayım. bir sıkıntı, bir bunalma, çaresizlik, içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. kimseyle konuşmuyorum, yalnız kalmak istiyorum, sinirli davranıyorum, sürekli çikolata yiyorum, kafein ve nikotinin dibine vurdum, olur olmadık zamanda ağlıyorum kısacası harbiden nedensiz bir depresyon yaşıyorum.

ilk defa başıma gelen bir şey değil ama olsun bu durumun bir nedeni varken daha iyi oluyordu, şimdi her şey boş boş. ve bu da benim hastalıklı düşündüğümün bir örneği.

bu yazıyı da yazmak gelmedi içimden, sadece stres atmak için 3-5-10 bir şeyler yazayım dedim. depresyonlu dünyama dönmeden önce Kleo tavsiyesi verip, öyle gideceğim;

kimse sizden daha değerli değildir ve sizin kendinize verdiğiniz değeri, asla bir yabancıdan beklemeyin. hayal kırıklığına uğrarsınız. hemde çok büyük.

ve bir de;

arkadaşların birlikteliği asla yürümez.

bu iki tavsiyemi asla ve asla unutmayın. (aslında sonuncusu bana ait değil, himym'de gördüm)


-Kleo-

0 yorum: