Lanet olsun sana Murphy

Pazar, Ekim 28, 2012 Di. 0 Comments

çok alakasız ama çok tatlı değil mi çocuklar?
gerçekten murphy kadar lanet ve gerçek bir şey yok çocuklar. nerden biliyorum? çünkü bugün acayip bir şekilde karşıma çıktı. bundan sonra bir şeyi içimde bitirip o şeyin olmasına bakıcam. çünkü ancak ve ancak öyle oluyor. buna murphyi kandırmak deniliyor biraz ama napalım o da bize istediğimizi versin.

neyse.

ben bugün kendimi biraz kötü hissediyorum. bi halsizlik, bi oramda buramda ağrı filan. belki de hasta oluyorumdur ama hiç ihtimal vermiyorum. çünkü çok güçlü bir bağışıklık sistemimin olduğuna inanıyorum. 1 aydır hasta olmaya çalışıyorum (evet psikolojik sorunlarım var), arkadaşlarımın hepsinin hasta olmasına rağmen hemde ikinciye, kardeşim ve annemin hasta rağmen ben hala ve hala hasta olmadım. bu da demek oluyor ki benim bağışıklık sistemim bir harika dostum! öyle yani ben benle napıcam bilemiyorum gene.

bir de ben bugün biraz fazlaca biyoloji çalıştım ki sormayın yani. çalıştığım konu da sindirim sistemiydi en sonunda kendi sindirim organlarımla konuşuyordum. ayrıca bağırsak diye organ adı mı olur çocuklar ya? yemin ediyorum her ince ve kalın bağırsak kelimesini okuduğumda 'yok ya biz bağırmasak? kısık bağırsak?' dedim. ama bunun yanı sıra çocuklarım olursa adlarını bağırsak ve bağırmasak koyucam.

'bağırsak gel oğlum, bağırmasak gel kızım.'

böyle deli manyak fikirlerim varken ben çok yaşamam diyorum size. keşke deli manyak düşünenler mesleği diye bir şey olsa, kesin başkanları filan ben olurum. 

ben gene saçmalıyorum en iyisi ders çalışmaya devam ediyim.

sonra görüşürüz.

-Kleo-

0 yorum: