Thanks God!

Pazartesi, Ekim 22, 2012 Di. 0 Comments


sevgili God sesimi duymuş olucak ki, bugün çok güzel yağmur yağdı. ve bilin bakalım ne oldu yeaaah deli gibi manyak gibi hatta tabiri caizse donuma kadar ıslandım. üşümem ve kıyafetlerimin üstüme yapıması dışında gerçekten çok ama çok güzeldi.

yağmur yağdığında kendimi buluyorum resmen, o toprak kokusu, o ipeksi damlalar, cidden çok hoş. sonunda izmir, gerçek izmir oldu bence ama umarım yarın yağmur yağmaz yoksa ayvayı yerim ve ayva göbekli kız olabilirim. oh shit çok kötü olur.

bu aralar size de yazı yazamıyorum.
açıkcası içimden gelmiyor. ne bileyim gerekli ilham yok sanki. 

ama mutluyum, sevimtırak sevimtırak dolanıyorum ortalarda. yeni takıntılarım da oluştu hadi hayırlısı diyorum. bi de unutmadan ben kahve termosu istiyorum (serdardan özendim .s.s.s idolümsün ikiz)

öyle yani şimdi yüksek müsadelerinizle ben 3-5-10 test çözeyim, rakiplerime yetişeyim.

bu da bugünlerimin favori şarkısı çocuklar. I'm not perfect, but i keep trying.

-Kleo-

0 yorum: