Shine bright like a diamond!

Pazar, Kasım 25, 2012 Di. 0 Comments

merhaba çocuklar.

uzunca bir süredir görüşmüyor gibiyiz sanki. tamam pazartesi yazdım en son ama o saylanmaz çünkü o sinir boşaltma yazısıydı. asıl söyliceklerim yoktu yani.

ilk olarak blogun başında ki resim nasıl olmuş? bence çok tatlış olmuş. efendim uzun ve zorlu uğraşlar sonucu onu kendim yaptım, eğer güzel olmadıysa gayet hoş karşılarım çünkü profesyonel değilim sonuçta. ama ben beğendim.

yaklaşık 3 haftadır sınavlarla boğuşuyordum, allam nasıl bir okul bizimkisi 3 haftada anca bitti sınavlar. onu geçtim önümüzdeki haftadan sonra tekrar sınavlar başlıyor. gelde kafayı yeme. dershane deseniz ayrı bir dert her hafta sınav, yakında sınav kusucam yani. sıkılıyorum ben artık, bunalıyorum ve daha yolun ortasındayız, şu sene geçsin ben başka bir şey istemiyorum. ne zahmetli, ne stresli, ne garipli bir yolculuktur bu!!!

şu bir kaç gündür üzerimde inanılmaz ve acayip bir enerji var. nedenini bilmiyorum, sürekli gülüyorum, hopluyorum zıplıyorum.shine bright like a diamond. bunlar pek hayra alamet değil kesin beni berbat ötesi günler bekliyor. hadi bakalım

aslında sabahtan beri kafamda bu yazıyı tasarlıyordum ama olmadı bu yazı, yazamadım, beğenmedim. duygusal çörküntülerde bile yazamıyorum zaten.

benden ne blogger olur ne de köy.

yazmayı bırakmadan önce son bir kez bir konuya değinmek istiyorum; özlemek çok berbat şey çocuklar. hele de özlediğiniz kişi şu an başka bir kişiyi düşünüp, seviyorsa. tamam acıtmıyor ama üzüyor bu. hoş alışmam lazımdı buna, zaten böyle bir şey bekliyordum ama gene de sindiremedim hala bunu.

hani "benim hala umudum vaaaar" modundaydım. böylelikle tüm umutlar denize döküldü Kleo hayata döndü, ayakları yere bastı. durum böyle olunca ben bunu kendime yediremedim ne bileyim olmadı yani, içimde bir yerlerde intikam ateşi parladı, öyle kuvvetli güçlü bir şey ki bu size anlatamam. belki enerjimin sebebi de budur. karşımdaki kişinin canını acıtmak, üzmek, "ne yaptım ben?" diye düşündürtmek istiyorum.
işte bir de bunu onun sevdiği kıza yapmak istiyorum.
istiyorum da istiyorum. istiyorsun da hani icraat? FIIISSSSS. üzgünüm Kleo ama boş lafla peynir gemisi yürümez. o yüzden şimdi laflarıma hava ve mantık basmaya davet ediyorum kendimi.

görüşürüz.

p.s: yazı da amma çok shine bright like a diamonds kullandım beee, bak şimdi bile kullandım, ay neyse.

0 yorum: