WTF?

Salı, Kasım 13, 2012 Di. 0 Comments


KEEP CALM AND NEFES AL!

bu aralar elimden gelen tek şey derin derin nefes almak. doğum yapmıyorum tabiki de canım, sadece bazı şaşırtıcı olayları uzaktan izleyip şok oluyorum.

insanlar çeşit çeşit, insanlar garip, insanlar ürkünç.

neden mi?

çok basit, tanıdığınız birinin aslında tanımadığınız biri olduğunu anladığınız da bunları düşünürsünüz bence. bilmiyorum yani ben böyle düşünüyorum. 

yaşadığım hayal kırıklıklarının, moral bozulmacalarının, şokta kaldığım dakikaların/günlerin/haftaların haddi hesabı yok. bazen düşünüyorum ve ben cidden salağım ya diyorum. kendimi parçalayasım kafamı duvara sürtesim saçlarımı yolasım geliyor. gelin görün ki kendime kıyamıyorum.

mutsuzum. tek mutluluğum gece yatmadan önce kurduğum hikayemsi hayaller. siz de kuruyor musunuz? 

canım sıkıldığında, üzüldüğümde, kırgın olduğumda bu hayalleri düşünmek beni iyi ediyor. tek sorun biri var ki bu hayallerde olmayı hak etmiyor. ne hayalde ne de gerçek zaman diliminde ama kendimi onu düşünmekten alıkoyamıyorum. alın size salaklığın canlı örneği çocuklar.

sanırım her zaman denildiği gibi bizi üzen insanları düşünmekten zevk filan alıyoruz. aslında neyse boşverin bunu bilmenize gerek yok. 

sadece hayallerinize gerçekten değecek birini alın ve mutlu olun. sözlerini tutamayan insanları değil de size gerçekten değer veren insanları.

şimdi hoşçakalın, yarın fizik sınavıyla çok manyak bir randevum var. ne demiş sayın büyükler;
 "tecavüz kaçınılmazsa, zevk almaya bak"

-Kleo-

0 yorum: