Benim Ailem Bir Manyak!

Cumartesi, Aralık 08, 2012 Di. 0 Comments


iddia ediyorum en manyak aile benim ailem.

nasıl garip bir topluluktur bizimkisi ben hala ve hala anlamış değilim. efendim, neden mi böyle diyorum? çünkü benim ailem hergün eve farklı sürprizlerle gelen insanlar. onlardan her şey, her olası karar beklenir. anında karar alıp tırt bom diye bildirirler ve hep en son sizin haberiniz olur.

bir gün eve gelirsiniz :

-arabayı sattık.

bir başka gün:

-yeni araba aldık.

bir başka başka gün:

-ev aldık.

bir daha başka gün:

-aldığımız evi sattık başka bir tane aldık.

ve daha bir sürü. artık bu vukuatları o kadar fazla oldu ki bende son seferde tepkimi ortaya koydum. yani okuldan eve bir geliyorum, yeni bir ev aldığımızı öğreniyorum çocuklar nasıl şoklu bir bilseniz. bahaneleri de 'ilerde kocanla geldiğin de size ayrı oda olcak, hem daha büyük bu ev.'

allah için büyüdüm de, evlendim de, annemlere geldim. neymiş ileriyi düşünüyorlarmış. teallam sen bana bu aile de sabır ver. bir de onu geçtim annemler benimle dalga geçiyor, bunlar benim evlenmeme, kocam olucak kişiye takmışlar şu an besbelli. köşeye çekip hesap soruyorlar bir de, yeni biri var mı diye.

acıma acı basıp kıs kıs gülüyorlar.

böyle dengesiz bir ailede yaşamaya çalışmak çok zor. tamam bende pek dengeli değilim ama o ayrı konu. her gün yeni bir haber, yeni bir şok, yeni bir akım.

arkadaşlarım ailemin bu özelliğini çok seviyormuş ama ben sevdiğimi söyleyemicem.

çünkü hayat çok zor.

-Kleo-

0 yorum: