Özge'ye İthafen

Cuma, Aralık 14, 2012 Di. 0 Comments


özge artık aramızdan gitti. onu gerçekten çok özleyeceğim canım ya :( tabi ki ölmedi allah korusun ay o ölürse ben üzülürüm ya, ağlarım filan bakın düşünce bile kötü oldum. ama ölürse helvasını yeriz o süper olur. allahım neler diyorum ben?

biz konumuza dönelim. özge bugün rapor alarak bizden ayrıldı. çocuklar çok üzüldüm ya. ben şimdi sabahları kiminle dalga geçicem geç geldiği zaman? derslerde hocaların defalarca uyarmasına rağmen kiminle gizli gizli konuşucam? kiminle derslerde nöbetleşe uyuyacağım? kiminle yaşadığım heyecanlı olayları hoplaya zıplaya anlatacağım? onu da geçtim ben kiminle oturacağım?

özge duy sesimi bence beni bırakıp gidemezsin.

tamam bazen sana çok kızıyorum, ağzına çakasım geliyor ya da ıslak odunla dövesim filan ama çok seviyorum be seni. sanırım ağlayacağım. zaten duygusal yazı yazmayı da beceremiyorum sen de beni bırakıp gidiyorsun ben nerelere gidem?

bak ağlarım, hem de o komikli tatlılı 'aayyy salaaakk ağlama yeriiim seniiii' tepkisini verdiğin ifade de :( biliyorum çok tatlı ağlıyorum ama sen olmayınca ben nasıl ağlayacağım?

4 yıldır tam kesintisiz arkadaşımsın, iyi anımda, kötü anımda yanımdaydın, depresyona girdiğim de beni çıkartan ya da benimle birlikte giren sendin. ne bileyim değişik geliyor ya, bence sen gitme bak valla. sanırım bende burdan sonrasını getiremeyeciğim yazının. bugün seni D ile ağlatmaya çalıştık ama beceremedik umarım şimdi oturur ağlarsın. ağlamazsan döverim ona göre.

seni çok seviyorum pakize. her ne kadar senin aklına defalarca sormama rağmen şarkı gelmemesine rağmen, şu an durumun uygunluğuna uygun düşücek bir tek bu geldi benim aklıma. stay just a little bit more.

P.S: D. seni de çok seviyorum bu yazıyı ikimiz adına yazdığımı farz et bebeğim. her gün beraber olmak dileğiyle çok amin.

-Dilot-

0 yorum: