Doğum Günüme 1 Kala

Pazar, Ocak 27, 2013 Di. 0 Comments

8 Maddelik Çok Kapsamlı Wish List

 bu listeyi hazırlarken tüm yıl boyunca ihtiyacım olan şeyler düşündüm. sağlık ve alie dışında çünkü bunlar benim için diğer şeylerin çok ötesinde. evet başlıyorum.

1) Biri: aslında o kadar gerekli bir olay değil. olsa da olur olmasa da olur bu biri. benim istediğim; mutsuz olduğumda yanımda olabilecek,beni güldürebilecek, gerektiğinde ağzıma sıçacak, herkese karşı beni koruyacak ve en önemlisi güvenimi kazanıp bana her zaman kucak açacak biri olsun yeter.

2) Başarı: bu göreceli bir istek. istediğim üniversiteyi kazanıp istanbula gidip, orda da gayet güzel bir şekilde yaşamımı sürdüreyim yani o kadar.

3) Kitap: her şeyin başı okumak. bunu biliyoruz. ve ben; bir kitap kurdu olarak bu sene alamayıpta okuduğum tüm kitapların misli mislisini almak istiyorum.

4) Telefon: anne-baba; bu madde sizi ilgilendiriyor. blackberryle ilişkimizi sürdüremiyoruz. sabrımı deniyor ve ben artık katlanamıyorum. sanırım ayrılmamız gerek. bana yeni telefon almalısınız!

5) İstediğim her şeyi (tamam kısmen istediğim olsun) alabilmeme yetebilecek kadar para: vaoov. baya uzun bir istek bu. aslında bu istek için mili piyango dairesine başvurmam gerek. yani bence siz bana piyango bileti alırsanız, fevri istekli hediyelerimi bana almanıza gerek kalmaz. (farkındaysanız yazmadım onlardan hiç). gene aklımı konuşturdum.

6) Penguen: ya tamam 'oha' filan demeyin sakın. ama gerçekten bir penguenim olsa çok mutlu olabilirdim. o yüzden eğer bir yerde penguen bulursanız bana hediye edebilirsiniz. ben onu buzdolabında ya da derin dondurucu da saklar, her gün tonbalığıyla beslerim.

7) Kar Küresi: illa da hediye alcam diyorsanız, bunu alın. çok severim, çok isterim.

8) Düzgün Arkadaşlar: maalesef bu madde parayla alınamıyor. isteğim; sürtük insanların benden uzak Allah'a yakın olmaları. kesinlikle bu yaratıklardan o kadar çok gördüm ki, hayatımın geri kalan kısmında karşılaşmak istemiyorum. yani sürtükseniz benden uzak durun!


evet gördüğünüz gibi sizden aslında hediye filan istemiyorum. (5 ve 7. maddeler hariç) çünkü bana saçma geliyor. benim için önemli olan hatırlanması. yüzümün gülmesi. tek istediğim düzgün şartlar altında, düzgün bir hayat. ımm bunun için nereye başvurmam gerek bilmiyorum. ama umarım yeni yaşım, yeni sorumluluklarım, şimdi başlaycak olan hayatımı iyi kılar. en çok ve şiddetle ihtiyacım olan şey mutluluk çünkü.

Happy birthday to me.

-D.

0 yorum: