KARARLAR, KARARLAR.

Perşembe, Ocak 31, 2013 Di. 0 Comments


şu son günlerde ben mal mıyım diye sorgulamaya başladım. o kadar dengesiz hareket ediyorum ki ben bile kendimden korkmaya başladım. hayır ne oldu da gene bu moda girdim acaba diyemiceğim çünkü nedenini tamamen biliyorum. ama yok yani kendimi suçlamıyorum, suçlu da hissetmiyorum.

dün çok sevdiğim ve aşırı yakın bir arkadaşım resmen ağzıma sıçtı ve aklımı başıma getirdi. çünkü çok ama çok haklıydı. şu an bir çok şeyin farkında olmak daha iyi hissettiriyor ve açıkcası dün gece pişmanlık duyduğum şeylerden şu an pişmanlık duymuyorum. çokta iyi olmuş, iyiki de olmuş oh.

mantıklı davranmanın zamanı geldi artık, bugün de iyice düşündüm ve bunun en iyi yol olduğuna karar verdim. ve fırsatları değerlendirmeliyim artık sanırım.

bazen çok mantıklı konuşuyorum, baya beğeniyorum filan fikirlerimi sonra unutuyorum. sırf bu yüzden hafızamdan nefret ediyorum. neyse konu bu değil.

artık üzülmek filan zart zurt istemiyorum. hayatımda olmaması gereken insanlarda yavaş yavaş defolup gidicekler zaten. en azından onların yokluğu varlıklarından daha az acıtır. bilinmezlik çok salak bir şey çünkü, şimdi netlik kazanmış olur bazı şeyler.

o yüzden tanıdığınız D.'ye bay bay.

yeni D.'ye merhaba diyin. çünkü bundan sonra kalbimle değil, mantığımla insanları değerlendireceğim.

benim mutluluğumdan önemli değilsiniz.

D. x

0 yorum: