AÇILIN YOLDAN GELİYOR DİLARA KAPTAN!!

Perşembe, Şubat 28, 2013 Di. 0 Comments


sanki yıllardan beri blog yazmıyorum gibi geliyor. baya boşladım burayı sanki ama napalım çocuklar ben meşgul bir kız oldum. son yazımdan bu yana çok şey değişti, ben çok değiştim. şu an aşırı mutlu bir insanım tamam her akşam belli bir saatte depresyonum geliyor ama ona rağmen çok iyiyim. tam gaz kararlarıma uyuyorum ve kimseyi de takmıyorum. son yaptığım şeylerden dolayı da açıkcası hiç pişmanlık duymuyorum. aksine şu an kendimi resmen büyümüş ve bilinçli kararlar verebilen biri olarak hissediyorum. tabi benim gibi birinin ne derece bilinçli olması beklenir orası da ayrı bir tartışma konusu ama şiiişt! çaktırmayın.

şu aralar stres diz boyu. o kadar stresliyim ki sağ gözümde arpacık çıktı, bir de bir şişti ki sormayın. gören insanlar dayak yemiş olduğumu düşünüp "AAAAA NOLDU SENİN GÖZÜNE" diye sorup durdular bugün. o kadar çok kişi sordu ki bi ara boynuma "dayak yemedim, gözümde arpacık çıktı" yazmayı bile düşündüm. daha bu stres neler yapar bedenime bilemiyorum ama nolur allahım bır daha şu lanet çıkmasın. çünkü acayip beter ağrıyor yahu.

bunların dışında garip hiçbir şey yok ya, biraz boş gibi hayatım ama eğlenceli. o nasıl oluyor bilmiyorum ama benim hayatımda bu mevcut :D malum biliyorsunuz ben normal olmadığım için hayat düzenimde pek normal değil.

aşırı karışık bir yazı yazdım gene hadi hayırlısı ama olsun bence siz anlıyorsunuz artık. çok saçmalamacalı oldu bu ama gitmeden önce tek bir isteğimi şimdi siz çocuklarımla paylaşıcam: çocuklar ya bu sene bitsin artık. şu lanet olası okuldan ve insanlarından kurtulmak istiyorum. o derece nefret ediyorum yani okulumdan. benim için hayatımda yapılmış 4 pişmanlık var:

1) lise tercihlerinde suphi'yi seçmek
2) sayısal öğrencisi olmak
3) blackberry almak
4) ya ben bunu şimdi hatırlayamadım

o yüzden siz ne yapın ne edin bu hataları yapmayın kesinlikle hayatımın hataları + pişmanlıkları. evet söyleyeceklerim bu kadar. bir sonraki saçmalamalı yazıma kadar beni özleyin.

P.S: yazı başlığımı çok sevdim ben çocuklar, çok tatlı değil mi?

D. x

0 yorum: