Let's Get Boring!

Perşembe, Mart 28, 2013 Di. 0 Comments

uzun, uzun, upuzun aradan sonra şu an yazı yazma isteiğimi bastıramayıp tekrar yazıyorum. evet çok uzun bir süre oldu sanırım benim için yazmayalı. aslında her gün aklımda buraya yazıcak bir şeyler vardı ama hem üşendim hemde canım istemedi. şu an yazıyorum çünkü hımm nedenini bilmiyorum çocuklar ya, anlaşılmaz kıskançlıklar yaşıyorum şu an. hemde benim olmayan insanlara karşı. çok bencilim kesinlikle ama napalım.

şu aralar kafam karma karışık. kesinlikle mantıklı düşünemiyorum ve bildiğiniz hayal aleminde yaşıyorum. 2 hafta önce okuduğum kitapların etkisindeyim ve deli gibi Rusya'ya gitmek istiyorum. hatta mümkünse hayatımın sonuna kadar orda kalayım ben. sevmiyorum burayı, boğuyor bu şehir bu ülke beni. belki de yanlış düşünceler bunlar ama insan beklediği ve istediği şeyleri bulamayınca böyle sıkılıyor işte. şimdi beklediğin ne kızım senin diye filan düşünüceksiniz bence ben size onları burda açıklamayayım yoka benim kesinlikle tımarhaneye kapatılmam gerektiğini çok şiddetli bir biçimde düşünürsünüz. ama aslındaisteklerimin esas nedeni acayip geniş bir hayaldünyasına sahip olmam. evet hayalperestim, hemde dibine kadar, bazılarına çocuksu ve aptalca gelicek ya da geliyordur ama her zaman söylenir bir insan hayalleri olmadan yaşayamaz diye, işte ben o insanlardanım.

hayalgücüm olmazsa, uçuk kaçık fikirlerim olmazsa ben, ben olmam. çünkü ben bunlarla varım. neşemi, enerjimi, bu kıpır kıpırlığımı buna borçluyum.

benim kafamda apayrı bir dilara dünyası var, aslında ben tam roman yazıcak bir kızım. yani fikirlerimi hayallerimi arkadaşlarıma anlatıyorum, hem çok etkileniyorlar hem de kahkahalara boğuluyorlar. dalga geçiyorlar bazen ama onlara bunları anlatırken ben o kadar eğleniyorum ki size anlatamam. tabi onların dalga geçmesinin yanında ben anlatmayı kesince yalvarıyorlar bana anlatmam için ve bu benim içinde büyük bir umut kaynağı oluyor.

sizi bir sır; şu yaşıma kadar defalarca kez kitap yazmaya karar verdim hatta 3-4 tane de taslak kayıtlarım var ama hiçbirini bitiremedim. çünkü sürekli olarak fikirlerim, yaşantılarım değişti. ama kim bilir belki de bir gün yazarım (SONUÇ YAZAMADI.)

ay bu yazı da bir garip oldu be. ben buraya sinirimi, kıskançlığımı dökmek için gelmiştim ama apayrı bir yazı oldu. ayrıca sanırım azıcık sıkıcı da oldu ama ben şimdi bilemedim. buraya kadar okuduysanız ay bilemedim hep böyle değişik garip şeyler söylerler ama aklıma gelmedi işte.

şimdi ben yüksek müsadelerinizle aranızdan kopayım artık. yarın iki tane sınavım var. ama hazır mıyım? no. hazır olacak mıyım? no.

hem zaten ne zaman dilaranın bir sınava hazır olduğunu görülmüş ki canım? never.

P.S: şu koyduğum gifi neden koydum bilmiyorum ama çok komik geldi :D
P.S: ÇOCUKLAR BU BENİM 100. BLOG YAZIM VE BEN RESMEN BUNU BOŞA HARCADIM!
-D.

0 yorum: