What now? That is the question

Pazar, Mart 10, 2013 Di. 0 Comments


bahara duygusal olarak alerjim var benim galiba.

nerden çıkardım bilmiyorum ama şu havalar güzel olmaya başladığından beri üzerimde bir duygu bulutu var. halsizlik ve somurtkanlıkta cabası. hani derler ya dokunsalar ağlayacağım diye aynen öyle bir şey.bugün su koydu gözlerim bana. zaten moralim bozuktu ve sinirliydim, olan bazı şeyler daha da gerdi beni ve saldım yaşlarımı. uzun zamandır bir şeyleri içimde tutuyordum demek ki; öyle bir ağladımki ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. en son ne zamanbu denli içli ağladığımı hatırlamıyorum bile.

neden ağladım? nedenini hiç ama hiç bilmiyorum. dedim ya çok tuttum kendimi, biriktirdim filan ondan sanırım. ya da belki çok salak oluşumdandır. ya da hep aynı hataları yapıp, hep aynı şeyleri yaşadığım için.

cidden çok üzülüyorum kendime. etrafıma bakıyorum, beni sevmeyen insanların sayısı sevenlerin bilmem kaç katı, hayır kötü bir kızda değilim, kendi halimde takılıyorum genelde. ama kimsenin umrunda olmayanlardanım. mesela ben hiç birinin hayatında iz bırakmadım, sanırım insanlar üzülmesin diye kendimi üzdüğümden ve her istenileni yaptığımdan. ya da hiç bir insan "ben dilarasız yapamam" diye şeyler söylemedi benim için. üzülme değil ama merak.

işte bunları düşüne düşüne höngür zöngür ağladım durdum. bu arada bir şey fark ettim; burun kadar gereksiz bir organ daha yok ya. yani ağlamaya başlayınca vanası bozulmuş musluk gibi hiç durmadan akıyor arkadaş. bir ara acaba biraz daha ağlasam da burnumdan tüm beynim akıp gitse ve de ölsem diye düşündüm. ama sonra zaten bir beynimin olmadığına karar verip vazgeçtim bu sevdadan.

olmayacak dualara amin der oldum zaten.

neyse çocuklar, çok sakin bir yazı yazdığımı fark ettim, iyi oldu bu, güzel oldu. her ne kadar yalak, malak ve ağlak geziyor olsam da iyi gibiyim sanırım yani. ama katlanamadığım bir şeyler var. yani beni bu hale sokan insanların(!) mutlu olmaları. ya biliyorsunuz ben bencil hatunum, ben böyle ağlaksam, böyle mutsuzsam onlarda mutsuz olsun, ağlak olsun, banane. yatıp kalkıp mutsuz olmaları için dua ediyorum belki de o yüzden mutsuzum bu haldeyim ama umrumda değil. sinirleniyorum çünkü, bende böyleyim.

yazının sonunda gene cozuttum, demek ki artık bitirmeliyim.

-D.

0 yorum: