Uçacaksın, Uçacaksın, Havalara Uçacaksınnn

Cuma, Nisan 19, 2013 Di. 2 Comments

I think I’d have a heart attack!

Aşırı uzun bir zamandan sonra gene ben. Sanırım yazı yazma konusunda hiç bu kadar arayı açmamıştım. ama inanın hiç ama hiç içimden gelmedi, her gün yazı yazmayı kafamda evirdim çevirdim, her gün niyetlendim ama hiç bir şey bulamadım yazacak. ha şimdi buldum mu? yöööö. sadece canım sıkıldı, biraz saçmalamacanın iyi olacağını düşündüm.

şu aralar ben bi uçuk, saçık, deli biri oldum ya. kendime yeni yeni hedefler koyup duruyorum. en yeni ve en çılgın hedefim şu an; uçmak. yeah! biliyorum, biliyorum çok mümkansız ama yani böyle bir şeyi amaçlamak hem komik hem de eğlenceli geliyor. okulda sürekli hoplayıp zıplıyorum, ceketimi de pelerin gibi bağlıyorum, çok kaptırdım yani. okuldaki bazı arkadaşlarımda 'Hazerfen Dilara Çelebi' diyorlar bana. değişik bir şey oldu bu benim için.

bunun yanında tam anlamıyla OMG'lik şeyler yaşıyorum içsel hayatımda. baharın getirdiği güzellik ve aptallık dolayısıyla resmen gene yeni birine sayfa açtım. tamam bu biri önceden de vardı ama olsun, şu an bunun olmaması gerekiyordu en azından. zaten bu da çok mümkansız biri, ben hiç ihtimal bile vermiyorum ama işte beni biliyorsunuz, platoniklerin kızıyım.

farkettim de şu an hayatım tam bir mümkansızlıklar harikası. ve bir o kadar da çılgınlı.

lisenin bitmesine de sayılı günler kaldı malumunuz. ah keşke hemen bitse de kurtulsak, okula gitmekten, her gün aynı suratları görmekten bıktım, usandım, sıkıldım. okul kadar gereksiz, aptal saptal bir şey daha görmedim ben. resmen boşa zaman kaybı.

sınav heyecanı, mezuniyet stresi -ay yok ters oldu ama neyse şimdi silmekle uğraşamayacağım çünkü üşendim. 

zaten aklıma da başka yazıcak ve anlatıcak bir şey gelmiyor. aslında çok şey var da unuttum. aklıma geldiğinde yeni bir yazı yazarım artık. 

sonuç olarak şu aralar ben; çılgınım, aptalım, saptalım, platoniğim, egoistliğin bayrak sallayanıyım...

P.S: Yazı için seçtiğim gif gene ortalığı yakıyor dimi çocuklar, ben çok güldüm de, siz de gülün istedim :D
-D xoxo


2 yorum:

  1. okuduk fakat biraz fazla özverisiz,iyilerini bekliyoruz hepbearaber..

    YanıtlaSil
  2. şimdilik elimden gelenin en iyisi bu :( biraz üzülmem + hayatıma adrenalin girmesi lazım

    YanıtlaSil