BLA BLA BLA

Salı, Mayıs 14, 2013 Di. 0 Comments


canım çok yazı yazmak istiyor ama yazıcak bir şey yok.

deli gibi bişeyler yazmak istiyorum ben ya ama hayatımda olan biten hiçbir şey yok, ne bir şeyden memnunsuzum ne de bir şey istiyorum. yani tamam istiyorum ama buraya da yazılmayacak şeyler onlar.

birazcık adrenalim, birazcık hevesim, lhamım olsa... zaten artık yazı da yazamıyorum ben, baya deli zırvalaması oluyor artıkyazılarım. ne bir mantık var ne de bir düzen. her seferinde bu sefer daha güzel bir şey ortaya çıkarcam, daha farklı daha okunası bir şey olucak diyorum ama kendimi tutamıyorum geveliyorum burda sonra gidiyoru. bir de aslında esas yazılarımı buraya değil defterime yazıyorum. onları da buraya yazsam baya olay olur zaten. abartmıyorum cidden :D

şimdi oturup bu blogu ilk açtımda yazdığım yazıları silicem. hatırlanmaması gereken hatıralar ve saçmalıklarla dolu çünkü o yazılar ve açıkcası onları artık burda görmek istemiyorum. sizinde görmenizi istemiyorum. çünkü ay hatırladım da ben onların çoğunu geçen sene bu zaman yazdım + gene hatırladım da geçen sene bugün ki dilarayla bu sene bugünki dilara arasında deli manyka fark var. ne kocaman hatalar yapmışım şimdi daha iyi anlıyorum. ayrıca harbiden salakmışım (her seferinde bunu demezsem kendime olmuyor çünkü içsel bir çatışma içerisindeyim). zaten her zaman bunları dile getiriyorum.

bu yazıyı beğenmedim ben gene çok boş oldu zaten devam da ettiremiyorum burda kalsın bu, hatta linkle bile paylaşmayabilirim. gerçi blogun bir tane müdavimi varmış, kim olduğunu bilmiyorum henüz söylemiyor ama burdn ona sesleniyorum CANIM BEKLENTİLERİN PEK ALTINDA OLDU BU YAZI AMA İDARE ET, HAYATIMA EKŞIN GİRDİĞİNDE DAHA CİVELEKLİ BİR YAZI YAZICAM.

şimdilik elveda.

D. x

0 yorum: