Yeeaappp!!!!

Cumartesi, Mayıs 04, 2013 Di. 2 Comments


Bununla dinleyin çocuklar.

Vee lise hayatım resmi olmasa da eylemsel olarak bitti.

aslında bu yazıyı dün yazıcaktım ama bu havada hasta olmayı becerdiğim için halim yoktu. evet kışın hasta olmak için kıçını yırtan ben, hasta insanların dibinden ayrılmayan ben, o havalarda hasta olmayı beceremeyen ben bu havada hasta oldu. hala bünyemi anlayabilmiş değilim, üzücü..

efendim iyi kötü, zorlu, kolaylı ama daha çok zorlu 4 yıllık lisenin sonuna geldim. üzülüyor muyum? ELBETTE HAYIR, YA GÖBEK ATICAM O DERECE MUTLUYUM. çünkü ben okulumu hiçbir zaman sevmedim ve her seferinde bu okula geldiğim için duyduğum pişmanlığı dile getirdim. benim düşüncelerime göre aşırı yetersiz bir okuldu, her açıdan. bilen de biliyor zaten.

şöyle bir durup düşününce aslında baya hızlı geçti bu 4 sene. daha dün gibi 9. sınıf oluşum, ilk sınavlardan 1 alıp ağlayışlarım filan. ve gene geriye dönüp baktığımda baya büyümüş olduğumu da gördüm ben. yani şimdi çok daha olgun ve değişmiş bir kız var benim hayatımda. tamam hala aynı dilarayım ben ve tamam tamam çok olgun da değilim hala deli gibi çocuk olan bir yanım var ama en azından ciddi konularda iyi kararlar alabiliyorum, salakça hatalar yapmayacak kadar akıllandım. ya da en azından ben öyle düşünüyorum . allahım inşallah değişmişimdir.

ya çocuklar şu lise hayatımın 4 yılı da ayrı ayrı skandallı geçti. gerçi pek insanlar bilmez ben kendi içimde yaşadım skandallarımı ama bir insan 4 yılın dördünde de rezil olur mu arkadaş? gelenek yaptım ben heralde. tam bu sene "ahanda olaysız bir sene yuppaaaa" diye söylenirken şu son günler attı bana golünü ve ilerleyen günlerde de baya ses getiricek gibi, temennim olayın orda kalması, ilerisinin gelmemesi.

bu rezilliklerimin yanında elbette ki güzel şeyler de oldu. mesela harika arkadaşlıklar kurdum. hayatımda apayrı yeri olan o 3 çılgını, deliyi, manyağı tanıdım ben. bazı arkadaşlarımızın deyişiyle "DALTONLAR", ailelerimizin deyişiyle "ÇETE" olduk biz. yeri geldiğinde deli gibi kavga edip birbirimizin kalbini en fena ve en acımasız şekilde kırdık, yeri geldi sabahlara kadar oturup dedikodu yapıp 2 saatlik uykularla okula geldik, yeri geldi en saçma şeylere çılgın gibi güldük, beraber tatile gittik, ünlülere aşık olup birbirimize bıkkınlık verdik, sevgili bulup birbirimizi unuttuk, en kötü günlerimizde destek olduk, en önemlisi her an birbirimizin dostu olduk. lise de sadece her günümüzün beraber geçişini özleyeceğim. çünkü sene sonunda hepimiz farklı yerlere dağılıcaz, belki de hiçbir günümüz bu kadar iyi geçmeyecek. belki tekrar beraber olucaz ama hiçbir zaman lise de ki gibi çılgın ve umursamaz olmayacağız.

sonuç olarak her şey bitiyor işte. her güzel şeyin tıpkı şimdi olduğu gibi sonu var. şimdi ki heyecanımız mezuniyet ve lys. ama 2 ay sonra bu da geçicek. yepyeni hayatlara başlayacağız, yepyeni insanlarla tanışacağız, mutlu olacağız, ağlayacağız...

tamam çok değişik bir yazı oldu bu, daha devam edemeyeceğim çünkü çaktırmasam da duygulandım. son olarak size damlayla olan küçük konuşmamızı yazıcam ve yazımı bitiricem.

"Ben: Damla biliyor musun saçlarımın her yerde böyle dökülmesinden çok korkuyorum.
Damla: Neden? Haa büyü yaparlar diye mi?
B: Yok hayır, eğer ben ölürsem ve hayaletim dünyaya dadanırsa Sam ve Dean beni öldürmek için kemiklerimi yakarlar ama her yerde saçlarım olduğu için ve onlarda bulamayıp yakamadıkları için beni geri gönderemezler ondan.
D: Of sen tam bir delisin, garipsin!!!! Allam!!!"

Bunun ne zaman olduğunu hatırlamıyorum ya cumaydı ya da pazartesiydi ama metrodayken olmuştu. aklıma geldikçe gülüyorum :D

-D.

2 yorum:

  1. Gece gece aglattin be gulum seni cok seviyorum Sevgili hazerfen!!! Ben tabiki evo degilim nereden cikardin ?!
    Damla ile olan konusmada muthis bayildim
    Sevgilerle jamie'n bebek

    YanıtlaSil
  2. Ah benim çılgın evom, seni çok seviyorum + çok özledim :')))) iyiki de varsın sen :)))

    YanıtlaSil