Crazy, Stupid, Dölörö

Cuma, Haziran 14, 2013 Di. 1 Comments


Artık liseli değilim! ve hala buna inanamıyorum.

sanki bu yaz bitince tekrar suphiye gidicekmişim gibi geliyor. ama artık bu imkansız, yaşadığım mutluluğu sevinci hiçbir şekilde anlatamam. okulumdan nefret eden biri olarak bugün benim için resmen bayram tarzında bir şeydi.

ayrıca tam 1 aydır yazı yazmadığımı fark ettim şu an. aslında yazılacak, anlatılacak dünya kadar şey oldu, şey yaşandı ama sanırım artık bunları kendime saklamak istiyorum.

hayatımda yolunda giden de, gitmeyende çok şey var. ama bunların yanında ciddi anlamda mutluyum ve bu uzun zamandır olmamıştı. bazen böyle salak salak boşluğa bakıp "ay ben mutluyum ya" diyorum, bence durumum gittikçe vahimleşiyor ama olsun.

yaşanılan heycanlar, adrenalinler, kurulan hayaller, yapılan planlar... belki çoğu gerçekleşmeyecek olsa bile hayatıma ayrı zevk katıyor.

tabi işin gerçekleşmeme boyutunu düşünmek istemiyorum çünkü düşündükçe ağlıyorum, gerçi ben 2-3 gündür iyice zırlak bebelere döndüm, elimde peçetem hiç eksik olmuyor mübarek.

(bu kadar mutluyken ağlıyor oluşum birazcık çelişkili ama buna kafa yormayalım bence.)

neyse ben zaten bunları anlatmıyordum hala blogumun lanetli olduğuna inanıyorum çünkü. ya da sizin yüzünüzden bilemiyorum. ama burada bir şeyler var, hissediyorum. ya da çok fazla Friends izlediğim için kendimi iyice Phoebe Buffay gibi hissediyorum.

yani görüldüğü üzere ben hala aynı Dilara, hala konudan konuya zıplayan Dilara, hala saçma sapan yazan Dilara.

tek değişiklik "Ö" harfine takmış olmam. O yüzden keşke ismim Dölörö olsaymış diyorum bir kaç gündür.

bence güzel olurdu, sizde söyleyin bakın.

ilk başta biraz garip geliyor ama sonra insanın ağzı alışıyor.

Dölörö, Dölörö, Dölörö, Dölörö, Dölörö, Dölörö...

xoxo Dölörö

1 yorum: