DIMTIS DIMTIS

Çarşamba, Ekim 30, 2013 Di. 0 Comments

şüphesiz ki şu hayatta en mutlu olduğum zamanlar sebepsiz yere mutlu olduğum anlar.çünkü yok yere mutluyum, sonradan aaa ya bak ben bu zaman mutluydum şimdi o yüzden mutsuzum demiyorum. birinin beni mutlu etmesinden çok her zamanda bunu tercih edicem.

gene böyle zamanlarımdayım çünkü. durduk yere gülümsüyorum, ya ben mutluyum ama neden bilmiyorum öylesine mutluyum işte diyorum. kafama takmıyorum nedenleri.

zaten şu an ihtiyacım olan da bu. hiçbir şeyi takmamak. ben bu eylemden o kadar yoruldum ki artık kafama şapka dahi takmak istemiyorum düşünün halimi. çünkü ben kafama bir şeyi ne kadar çok takarsam, birini ne kadar çok düşünürsem o kadar çok üzülüyorum, kendimi bitiriyorum. üstelik değmiyor bile kendimi bunca hırpalamam. hal durum böyle olunca insanda durup düşünüyor tabi neden ben boş yere didiniyorum diye. zaten böyle düşündüğüm için mutluyum.

dengesiz oldum iyice sanırım ama ne yazık ki şu aralar hiçbir durumum dengede değil, sürekli sallantıdayım. ama artık sabit bir şeyler istiyorum ben ya. bugün o kadar çok üzüldüm ki size anlatamam. zaten anlatmicam da laf olsun diye işte neyse; hayattan beklentilerimi tekrardan düşündüm, ne istediğime tekrardan karar verdim. bence bu sefer gayet iyi gidiyorum hatta dilara tarhindeki en über süper toplarlanmayı yaşıyorum. ve elbetteki buna inanılmaz şaşırıyorumm. geçen yazıda demiştim ya ben değişmemişim hiç diye, işte esas üzülme konusunda değişmişim ben. bu yüzden kendimle gurur duyuyorum ve başarılarımın devamını diliyorum.

böyle ufak şeylerden de mutlu olan biri olaraktan ben cidden üzülmeyi haketmiyorum.

bir de aklıma şey geldi benim. ya etrafımdaki arkadaşlarıma dilara nasıl bir kız diye sorsanız hepsi depresyonlu, üzüntülü biri der. size sorarsalar sakın böyle demeyin ya nolur bakın çocuklar, eğlenceli diyin, hayalperest diyin, tatlı diyin ama depresyonlu demeyin. sonra bu kız onu kafasına depresyon-dayım bunalım-teyzem diye kodluyor. bilmem anlatabildim mi?

başka şu an ekleyeceğim bir şey olmadığı için gene vedamı sizlere sunuyorum. aslında sabah daha güzelli bi yazı vardı her zamanki gibi aklımda ama bugün yazılı anlatım dersinde ilhamımı hocanın verdiği konuya harcadığım için anca bu kadar oldu.

ancak ve ancak değerinizi bilin ki bu size yazdığım yazı hocaya verdiğim yazıdan daha uzun oldu :))

-D.

0 yorum: