Everyday , Everyday, Everyday..

Pazar, Kasım 10, 2013 Di. 0 Comments


her gün, her gün buraya yazı yazıcam diyorum kendime. ama ne zaman bu yazma isteğim gelse bilgisayar başında olmadığım için akşama yazarım diyorum ve de hep unutuyorum.

çok şey yazmak söylemek istiyorum aslında ama yazamıyorum. kendime yeni bi felsefe belirledim çünkü. artık insanların benimle ilgili bir şeyleri bilmesini istemiyorum, öğrenmesini istemiyorum. lise bittiğinden beri o kadar çok şey değişti ki; ben değiştim, hayatım değişti, etrafımdaki insanlar değişti....

düşündükçe üzüldüğüm, üzüldükçe kendime kızdığım, kızdıkça sinirlendiğim o kadar çok şey var ki; kendime yediremediğim şeyler. o yüzden yanlız kovboyculuğu seçiyorum artık. kimsenin bana küsmesi, bana kırılması inanın gram umrumda değil, benim canımı yakan şeyler bir başkasının umrunda değilse benimde değil çünkü. kimse beni düşünmezken, umursamazken, değer vermezken, her zaman da dediğim gibi benim verdiğim değeri hak edemez.

çok dolmuşum dimi ya? aslında şu yazdıklarım içimden geçenin ufak bi parçası. o yüzden bu konuyu kısa kesiyorum.

üniversite hayatım o kadar zor ki  derslerle uğraşırken bi de bunlarla uğraşıyorum. ve bir de platonik takılıyorum.

bu sefer çok değiştim ben çocuklar ya, bunu her zaman söylicem çünkü kendimle çok gurur duyuyorum bu konuda. harika bir olay. mantığımı tekrar bulduğum için über şanslıyım, en ufak şeyi gram kafama takıyorsam ne olayım. çok fena biri oldum çıktım ben. he bu durumdan memnunsuz muyum? yöööö valla çok memnunum.

SONUÇ: hayatım çok zor ama ben mutluyum.
uzun yazı yazmayı çok isteyip çok özlesem de ne yazık ki olmuyor. o yüzden kısa ve şamşik yazılarımla idare edin.
bir sonraki yazıya kadar "mutlu, tatlı ve değerinizi hak etmeyen insanları hayatınızdan çıkartmış" şekilde kalın çocuklar.

-D.

0 yorum: