Ordan Burdan

Pazartesi, Aralık 02, 2013 Di. 2 Comments


Bu sefer çok farklı bi yazıyla karşınızdayım çocuklar. Aslında pek yazı gibi değil bu. bir şeyler anlatmicam, kırgınım şu aralar çok, yazasım yok. Bir defterim var benim, buraya yazamadıklarımı oraya yazıyorum, her şey defterim o. Bir bulunsa, bir okunulsa ortaya neler neler çıkar o derece fena bilgiler içeren bir defter ama konu defterin içeriği değil. O deftere sevdiğim, beğendiğim kitaplardan, dizilerden, filmlerden cümleler de yazıyorum, bana bazı gerçekleri hatırlatıyorlar okuduğumda. O yüzden başlıyorum.

"Bir kişiyi gideceğini, canını acıtacağını, seni milyon kez kıracağını bile bile sevmek."

"...Bu hayatın kanunu çünkü, hep bir taraf daha fazla sever, bir taraf daha çok acı çeker, bir taraf terk eder, bir taraf ortada kalır, bir taraf boka saplanır. Yapılması gereken tek şey daha az sevmekken bunu başaramaz insan."

"Değiştiremeyeceğin şeyler konusunda endişelenmeyi bırak. Dinlen ki yarın yeni bir dövüşe hazır olabilesin."

"Eğer dünyada sizi seven, sizi umursayan hiç kimse yoksa, gerçekten varolduğunuz söylenebilir mi?"

"Benimle birlikte takılıp, benim harika biri olduğumu düşünüp, benden başka biriyle seks yapmayan birini istiyorum."

"Beni seven herkesten nefret ediyorum."

"Sevmek yok etmekti ve sevilmek yok edilecek kişi olmaktı."

"Bir şeyi çizmek, onu sonsuza dek yakalamaya çalışmaktır. Bir şeyi gerçekten seviyorsan onu asla sonsuza dek olduğu gibi tutmaya çalışmazsın. Değişmesi için serbest bırakman gerekir."

"Seni o kadar sevdim ki insanların kaderlerini ellerime aldım ve isteğimi gökyüzündeki yıldızlara yazdım."

"L'amor che move il sole e l'altre stelle."

"Bir kez olsun yanında yatmak ve sabah seninle uyanmak istiyorum. Hayatımda bir kez olsun bunu yaşamak istiyorum."

"Teorik olarak gezegen bir anda ikiye bölünebilir, sen ve ben sonsuza kadar ayrı taraflarda kalabiliriz ama bunu düşünüp endişelenmiyorum. Bazı şeyler o kadar düşük ihtimaldir ki, üzerinde durmaya değmez."

"Belki de birine sahip olmak mümkün değildir. Kimseye asla gerçekten sahip olamazsın. Belki de ne kadar seversen sev, sonunda parmaklarının arasından su gibi akıp gider ve elinden hiçbir şey gelmez."

"Ne zaman birinin aşık olduğunu görsem 'Aptallık ettiğinizin farkında değil misiniz?' diye düşünüyordum. Kalpler kırılır. Sen iyileştiğini sansan da asla önceki gibi olamazsın."

"Erkek arkadaş dediğin paramparça bir kalbe neden olmaktan başka işe yaramazdı."

"İçgüdülerime ya da doğama ters düşmek anlamına gelse bile senin için her şeyi yaparım. Senin için sahip olduğum her şeyi, ruhumu bile, ortaya koyabilirim. Ve bu; aşk değilse, elimdekinin en iyisi."

"Yeni bir aşk insana kendini ilk defa dokunuluyormuş gibi hissettirebilir. Bakireymiş gibi, mükemmelmiş gibi."

"Bir şeyleri istemek, bizi zayıf kılar."

"İşte, bir erkeği gerçekten sevmiş olsaydın, ondan çocuk yapmak isterdin."

"Eğer evlilik içerisinde bazı zevkleri paylaşmak bir hanımefendinin sınırlarının ötesindeyse, o halde bütün hanımefendilerin canı cehenneme!"

"Sanırım kederin gözlerini kör etmiş, Angus. Kendine acımaktan ne kadar çabuk vazgeçersen, hayattan zevk almaya o kadar çabuk başlarsın. Leala haklı. Yaraları unut. Geçmişi değiştiremezsin. Çukurundan çık ve hayatının geri kalanını bir anlamı varmış gibi yaşa."

"Duygusal olarak bağlanmak çok zor bir şey."

"Kendi dışında kim başkası tarafından kapılmış birini aklından çıkaramazdı ki?"

"Adam, kendine güven ve çekiciliğin dengeli bir karışımıydı. Yarı 'ben güzelim' ve yarı 'harikasın'."

"Şimdi fark ediyordu ki, mantık ve duygusallık aynı gezegende yaşayamazdı. Aşık olmanın gerçek aptallığı  -tehlikesi- buydu."

"Sıcak tutan bie öfkeye sahip olmak, iyi bir şey diye iğneleyici bir biçimde düşündü Kiri, yoksa titrerdi."

"Tutkunun en büyük zararı da beyni eritmesidir."

"İnsanlara hediyeler veya nazik sözler veya bir şeyler vermeyi severdi. Cömertlik aslında bencilliğini kamufle etmişti."

"Güzel olmak için bir kadının uzun boylu ve etli olması gerekirdi. Clary gibi yaklaşık bir buçuk metre olduğunuzda, sadece şirin olurdunuz. Çekici ya da güzel değil. Şirin."

"Hareketlerinde ki hayvani zarafet ve mağrur yerindelik çok baştan çıkarıcıydı."

p.s. bir dahakine bunun fotoğraflı olanını yapıcam. umarım beğenirsiniz

-D.

2 yorum:

  1. Lütfen daha sık yazın.

    YanıtlaSil
  2. Yazıcak bir şeyler bulsam, ilhamım olsa yazıcam ama maalesef :'(

    YanıtlaSil