I don't care

Cumartesi, Ocak 11, 2014 Di. 0 Comments


Merhabalaaar

2014'ün ilk yazısını yazma vaktim gelmiş sanırım ya. Gerçi 11 gün olmuş yeni yıla gireli ama napalım yazcak bişiy yok. Hoş hala yok ama olsun, kısa da olsa uzun da olsa yazı yazıdır.

Garip haller halindeyim şu 3 gündür ya. Her şey üst üste geldi ondan mıdır bilmem ama her an şartellerim atabilir. Her gün yeni bir şeyler, yeni bir şokla karşılaşıyor olmam beni geriyor. Ya birine saç baş giricem, ya da birine ağız dolusu küfür edicem. Hanım efendi çizgimden kayıcam yani anladığınız.

İnsanlar sinirlerimi o kadar zorluyorlar ki anlatamam. Geçen yazıda da bahsettiğim ukela ve gıcık insanın tekinin kendini bir şey sanması mı dersiniz, beni çok yanlış tanıyan ve hakkımda baya yanlış şeyler düşünen mi dersiniz bilemem ama herkes bir cins.

Şöyle ki insanların beni yanlış tanımalarından sıkıldım artık. Kabul ediyorum acayip değişik biriyim, ki bu hep dile getiriliyor ama beni gerçekten tanımayıp hakkımda atıp tutulmasından nefret ediyorum artık. Arkadaşlar ben gülmeyi çok seven bir insanım, sürekli gülerim ve etrafımdaki insanları da güldürürüm bunu kimse inkar edemez ama beni çekemeyen insanlarında bu halime laf söylemesini doğru bulmuyorum. Kusura bakmayın ama buzdoabı gibi ortalıkta geziniceğime herkese gülücük atmayı tercih ederim. Şımarık bir insan değilim ben asla da olmadım ama bana biraz daha şımarıksın denilirse evet şımarık olucam yahu.  Huf kendimi anlatamiciğim şimdi ama neşeli kişiliğimi söndürüyorsunuz bunu bilin, bende sizin bi taraflarınızı söndüreceğim en sonunda o olucak. Hep derim, ben sinirlendirilmicek bir insanım, ağzıma geleni söylerim, acayip kırarım ve karşımdaki bana bir şey ifade etmiyorsa pekte umrumda olmaz ne halde olduğu. Çok çirkefleşirim, öyle böyle değil yani 100 kaplan gücünde bir manyağa dönüşüyorum.

Neyse efendim umarım laf gitmesi gereken yere gitmiştir kimseyle uğraşmak istemiyorum ben. Gelelim diğer şeylere platonikliğimi bıraktım. Ay kafamda bir rahat ki anlatamam, gene verdiğim değerin boşuna olduğunu anladım yanisi. Çok geç olmadan da bu işten sıyrıldığım için kendimi tebrik ediyorum.

17 gün sonrada doğum günüm ama inanın içimde gram heyecan yok. 19 olucam ya da öyle bir şey ama pek takmıyor gibiyim, taktığım şey yaşlanıyor oluşum ve bir de umursadığım insanların kutlayıp kutlamayacağı. Başka bir şey yok yani. Aslında bu değişik azıcık. Çünkü ben ki taaaa aylar öncesinden bu güne gün sayan biri olaraktan kendime acayip geliyorum. Ama bu sene kendime hediye alıcam. Bu olay kesinlikle yaptığım en zevkli şey, evet kendime hediye almaya bayılıyorum. Gerçi bu sadece doğum günüm olduğu için yaptığım bir şey değil. Ne zaman moralim bozuk olsa gidip kendime hediyeler alıp kendimi sevindiriyorum. Gördüğünüz gibi kendi kendime acayip güzel yetiyorum (ARKADAŞLAR ÇOK YALNIZIM BAKMAYIN BÖYLE DEDİĞİME DFGHJ -ŞAKA TABİSİ). Henüz ne alıcağıma karar vermedim ama. Süpriz olsun hahay.

Ve bir de ay kıkırdağımı deldirdim iki buçuk hafta önce. Etrafımdaki herkes çok korkutmuştu çok acıycak ay üstüne yatamicaksın, ölcen acısından diye, yemin ederim korka korka şey ettim ki hiç beklediğim gibi olmayıp hiç acımadı. Valla üstüne de yattım, acı da çekmedim, hatta bi de hava attım acımıyö yöööö diye. Sen misin öyle diyen, 2 gün önce bir acımaya başladı ki yok böyle bir acı. Allah'ın sopası yokmuş arkadaşlar. Yemin ederim yusuf yusuf oldum. Bunun üzerine babam "kulağın düşsün de göreyim seni, eşek kulağı taktırırız" diye, annem de "ay düşsün şu kulağında diktirmiyeyim" diye psikolojik baskının allahını uyguladılar. Ama tabi hiçbiri olmadı şükür ki, sadece dokununca acıyaan bişiye dönüştü o kadar. Şimdi bu iyileşsin, diğer kıkırdağı da deldiricem. Şimdilik kıkırdakla başladım ama piercing aşığı olaraktan bu işin devamının gelceğini garanti ediyorum.

Görüldüğü üzere hiç ders almıyorum.

Keşke hatalarından ders alan insanlardan olsaydım ama. Son bir kaç gündür geçmişe yönelik baya şey düşünüyorum da uf neyse.

Yazı sonu cümlelerimden birini yazıp bitireyim bu yazıyı sıkıldım. HAYATIM ÇOK SIKICI.
Ufak mesajlar verdiğim bu yazıda anlamımız gereken;
Önemsiz insanların sizi küçük görmesine izin vermeyin sakın. Çünkü eğer onları dikkate alırsanız, onlar gibi küçük düşersiniz ve kimse de arkanızı kollamaz.
And p.s.


D.

0 yorum: