?

Pazar, Şubat 09, 2014 Di. 0 Comments


Merabalaaaar, merabalaaaar.

Havanın dandirikten olduğu şu günlerde umarım keyifleriniz yerindedir, zira benim o kadar yerinde ki yazı yazasım bile gelmiyor. Gelse bile her şey defterime yazıyorum.

Aranızda uzuncaaaaa zamandır bu yazıları okuyanlar olduğunu biliyorum ve o okuyanlarda biliceklerdir ki, bloğumun lanetli olduğuna karar verdiğim günden beri hiçbir mutluluğumu buraya yazmadım. Bilmeyenler içinde özet geçersek; o kadar kenafir mi ne o gözlü olanlarınız var ki, ben buraya ne ile ilgili mutlu olduğumu yazsam anında o olay bozulur. Evet sizin suçunuz. Durum hal böyle olunca bende blogu lanetli ilan ettim.

Neyse efendim anlaşılacağı üzere gene harikayım. Hoh nedenini bilmeyinde merak edin.

Aslında bu yazıyı çoooook uzatmiyicim. Son yazdığım depresyonistik yazıdan sonra böyle ufak bişi yazmayı kendime ve de sizlere borç bildim. Çünkü hatırlarsanız şurdaki yazımda sizlerle böyle cümleler filan paylaşmıştım, bunun ikinci partını kendimce tekrar yapmaya karar verdim. Baya birikti ve ben bunları yazmak istiyorum. Ve de bunun hoşunuza kaçıcağına inanıyorum.

Şu aralar o kadar çok şeye inançlamaya başladım ki aklınız şaşar. Bir de çok bilmişlik yapıyorum. Neden böyle bir kız olduğumu hala çözemezken aslında halimden baya memnun olduğumu da bildirmek istiyorum. Kaç gündür ard arda o kadar historical roman bitirdim ki, bende orda konuşturulan insanlar gibi konuşmaya başladım. En çok kullandığım iki kelime ise "zira" ve "bildirmek istiyorum" oldu sanırım. Çünkü her 3-5 cümlemde bir bunlar geçiyor. Ya da geçmiyor. Ya da bana öyle geliyor. Aman.

Görüldüğü üzere performansımın aşırı düşük olduğu bu yazyı, ki yazı bile denemez, paylaşmayı pek içim el vermese de ufak bilgilendirmeleri içerdiği paylaşmam gerektiğini düşünüyorum. Bir sonraki uzunlu, güzelli, karmaşıklı ama saçma olan yazıya kadar esen kalın.

-D.

0 yorum: