Ordan Burdan 2

Çarşamba, Şubat 12, 2014 Di. 3 Comments

Merhabalar

Moralimin fecice bozuk olduğu bu akşam umarım sizinkiler düzgündür. Çünkü bu bloğa bir bozuk moral yeter. Neyse ki yazı yazmaya değil cümle yazmaya geldim yani okumasanız da olur. Ama bunlar burda kalsın, kalmalı. 

"Kim daha aptaldır? Aptal mı, onun peşinden giden aptal mı?"

"Sevecek bir hakiki insan bulanlara şaşırmak lazım. Çünkü onun bir hayalini bile bulmak o kadar güç, o kadar güç ki..."

"Birini ne kadar seversen sev, bir gün yürüyüp gidebilir."  

"Seni seviyorum. Seninle tanışmadam önce bile seni seviyordum."

"Aşkta güvende hissetmek istersiniz. Öyle hissetmelisiniz de."

"Lisedeki günlerimizi hatırlıyor musun? Birisiyle tanışacağını, aşık olacağını ve ondan sonra da mutlu mesut yaşayacağını düşünmez miydin?"

"Mutlu olduğumuzu sanıyorduk ama mutlu değildik."

"Evet erkekler de anlamlı bir çok şey yapıyorlar ve bu bizim umurumuzda bile olmuyor."

"Çok sevdiğin birinin, seni sevmemesi gerçekten zor."

"Sonra nasıl yitirdiniz birbirinizi, nerede çözüldü eller?"

"Bitmeyen bir kavuşmadır da aşk-
Araya her zaman bir şeyler girer:
Bazen kendi sevincinin kanat gölgesi,
Bazen nabzın hızı, yüreğin titreyişi,
Tüylerin telaşıyla besleniyor gibidir-
Araya her zaman bir şeyler girer:
Çalışma saatleri, karşılıksız sorular
Neresen bilebilir insan
Bunların hepsinin de aşk olabileceğini?"

"Bu senin sesin mi boğulurken duyulan, bu uğultu, bu rüzgar, bu fırtına, senin son soluğun mu?" 

"Her şeyin yitirildiği ve yeniden bulunduğu bu yol kavşağında, bütün o kalabalıkla karşılaştığımızda, seni benden uzaklaştıran zamanın, beni sana ne kadar yaklaştırdığınu anlayacaksın."

"Bir kadının salgısının yüzde doksanı başının tepesinden çıkar. Bu yüzden kadınlar daha kısadır. Bu yüzden erkekler kadınlada sarıldıklarında aşık olurlar."

"Mutlu bir çiftten daha beter şey, sevgililer gününde mutlu bir çifttir."

"Ancak izin verirsen senin canını yakabilirler."

"Bir erkek tam bir başbelası gibi davrandığında bizden hoşlandığını düşünmeye teşvik ediliyor hayır programlanıyoruz."

"Çok güvenme, çok sevme, çok umut etme. Çünkü çok fazlalar, canının çok fazla yanmasına sebep olur."

"Üzgünüm, ilgilenmiyorum. Bu yüzden artkk vazgeçebilirsin."

"...fakat anılar öyle mi? İnsanda iz bırakırlar. Onları küp küp dilimle, sonra da pişman ol. Sonra tekrar yap."

"Bir şeyin kötü gitmesi için iki kişi gerekir."

"Seni sevmeyi sevmiyorum. Beynimin en kullanmamam gereken kısmı seni bırakmamamı söylüyor."

"Öğrendim ki aşk keşkelerden ve belkilerden oluşmuştur."

"Sen, seni sevmek nasıl bir şey bilemezsin."

"İnsan sevince nasıl hayal kurmaz?"

"Seni aklıma kazıyacağım, hiçbir ameliyat çıkartamayacak."

"Ölümünüzün şiddetli olacağını bildiğiniz zaman ölmenizin tek yolunun bu olduğunu bildiğiniz zaman, elinizden gelen tek şey o anın gelmesini beklemektir. Tabi beklemek sizi daha önce öldürmezse."

"Onun için bir erkek neden bu kadar zordu? Birisine aşık olmak istemiyor değildi. Aslında bu fikre öylesine açıktı ki, şimdiye dek birisini bulmamış olması ona korkunç bir haksızlık gibi geliyorsu. Denemişti! Ama hep yolunda gitmeyen bir şeyler oluyordu."

"Daisy onun tebessümlerinin hiçbir zaman uzun sürmediğini fark etti, belirdikleri kadar hızlı kayboluyorlardı. Tıpkı nadir bir doğa harikası gibi, kayan bir yıldız gibi kısa ve çarpıcıydı."

"Bana işkence etmen çok kolay ve sınırıma geldim. Aklına gelebilecek tüm şüpheleri giderecekse... Sana iki metre yaklaşan her erkeği kıskanıyorum. Üstündeki kıyafetleri ve soluduğun havayı kıskanıyorum. Benim gözümden uzak geçirdiğin her anı kıskanıyorum."

"Erkekler yüz misli mantıksızken neden kadınların öyle olduğunu iddia ederler ki? Önce bir şey istiyorlar, sonra istemiyorşar, ardından açıklamayacaklark sırlara dayanan mantıksız kararlar alıyorlar ve onlara hiç kimse soru soramıyor çünkü erkek hep son sözü söylüyor."

"-Bence tüm erkekler deli. 
 -Genelleme yaparsan, evet. dedi Simon."

"Erkekler birer koyun gibidir. Öndeki nereye giderse arkasındakiler de onu takip eder."

"Her erkek aptal durumuna düştüğü zaman bir başkasını suçlar."

"Tanrının birleştirdiklerini, kimsenin ayırması mümkün değildir."

"Oh, bu kadar mantıksızca bir kıskançlığın hedefi olduğum için kendimle gurur duyuyorum. Teşekkür ederim."

"Erkeklerin inatçı olduğunu söyleyenler, keçilere hakaret etmiş olurlar."

"Bu şu demek; aşk korkulacak ve uzakta tutulacak bir şey değil. Aşk, yüreğini tamamlayacak kişiyi bulabilmektir. Aşk, seni hayal bile edemeyeceğin kadar iyi bir insan haline getirebilecek kişiyi bulabilmektir. Aşk, eşinin gözlerinin içine bakıp şimdiye kadar tanıdığın en mükemmel kişinin o olduğunu iliklerine kadar hissetmektir."

"Erkekler ters varlıklardır. Kafaları ve yürekleri asla aynı fikirde olmaz. Ve kadınlar çok iyi bilirler ki davranışları genelde bambaşka bir dürtü tarafından yönetilir."

"Eğer erkeklerden daha akıllı ve sezgisel olarak daha becerikli olduklarına inanmalarını sağlarsan, kadınlar iradesi en kolay varlıklar haline geliyorlar. Ayrıca yaptıklarının sadece yarısından habersizmiş gibi davranırsak hayatımız çok daha huzurlu hale geliyor."

"Yakışıklı bir adam eğlenceli bir şeydir, iyi görünüşlü bir adamda dikkate değer birisidir ama onurlu bir adam, ah sevgili okuyucu, işte o tüm kadınların etrafına üşüştüğü asıl kişidir."

"Eminim bu söylediklerim dayanılmaz derecede iyimserce olucak ama kaderin bizim için ustaca kurguladığı planları olduğuna inanıyorum."

"Bazen korkularımızın açıklayamadığımız sebepleri olur. Bazen bu sadece iliklerimize kader hissettiğimiz bir şeydir ama dile getirdiğimizde insanlara aptalca gelir."

"Bir kadın, bir adamı sevdiğinde, ruhunun her bir zerresiyle, tepeden tırnağa severdi."

"Kötü şöhretiyle dile düşmüş birinin, tek bir kadınla evlenip, mutluluğu bulabileceğini hayal etmek çok güç."

"Diğerlerinin sizin hakkınızdaki düşünceleri tamamen olumlu olduğunda, bu düşünceleri umursamadığınızı düşünmek kolaydır." 

"Seni seviyorum, her şeyimle, tüm benliğimle seni seviyorum. Seni geçmişimle ve geleceğimle seviyorum. Doğacak çocuklarımız ve birlikte geçireceğimiz yıllar için seni seviyorum. Her bir gülüşümde ve senin her bir gülüşünde seni seviyorum."
 
#Tom Odell-Another Love

-D.


3 yorum:

  1. Henüz 18 yaşındasın,birçok şeyi yaşamadın kendini üzdüğün şeyler gelip geçici şeyler aşk dediğin sevgi dediğin şeyin ömrü ne kadar ki ? Bir yerden sonra hepsi yaşanmışlık olarak kalacak.Hayat düne üzülüp geleceği planlayamayacak kadar kısa...Saygılar JB

    YanıtlaSil
  2. Keşke kendimi üzdüğüm konu sevgi olsaydı ama değil. Söylediklerine ise sonuna kadar katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Her neyse tabii ki bilemiyorum ne yaşadığını şunları biraz okuyunca aşık biri gibi anladım.Anlatmak istediğim her şey tecrübe meselesi.Ölümden ötesi var mı ? Hayata bir daha mı geleceksin ? Dert ettiğin şeyler hepsi ölümle birlikte son bulacak peki ama bunu bildiğin halde yaşadığın süre boyunca neden bunlara katlanasın? Seni üzen şey her neyse bir kenara at elindekilerle mutlu ol ne bileyim bir kelebek için bile mutlu olabilir insan saatlerle sayılı ömrünü en güzel şekilde geçirmeye çalıştığı için.Yıllar da saatlerden ibaret o yüzden bırak canını gereksiz şeylerle sıkmayı.Saygılar JB

    YanıtlaSil