Enough is enough

Pazartesi, Mart 02, 2015 Di. 0 Comments

Keşke her şey ben bunu istiyorum demekle bitseydi. 
Bitmiyor, bitmeyecekte. Biz isticez ama o istenilen asla olmayacak. Çünkü istemesi, elde etmesinden kolay. 
Öyle insanlar var ki armut piş ağzıma düş modunda olan, her şeyi istediği gibi olmasına alışkın olan, her zaman haklı olan...
Bu aslında egodan başka bir şey değil. Bu ego hepimizde de var. Benim egom yok diyen yalan söylüyordur, anca kendini kandırıyordur. 
Peki ben neden bunları mı söylüyorum?
Ben artık yoruldum, ben artık tükendim. Sürekli etrafımda birileri bir şeylerin olmasını istiyor, sürekli o olsun bu olsun tavırlarını takınıyor. Sıkıldım artık yeter. 
"Ben böyleyim." Diyip kenara çekilen, "Seni özledim." Diyip gene benden bir şeyler bekleyen insanlardan yoruldum. 
Bir şeyi istiyorsanız onun için savaşırsınız. Ben istediğim şey için savaştım, elimden gelen her şeyi sonuna kadar yaptım hatta elimden gelmeyeni bile yaptım. Fazlasıyla kendimden ödün verdim, gururumu tekmeledim, yeri geldi rezil bile oldum. Ama gene de pes etmedim savaştım, uğraştım ve bundan bir gram bile pişman olmadım. Her şey bitince ben savaştım istediğim için diyebildim. Ha kazanamadım o ayrı ama bir şeyi istiyorsam ayağıma gelmesini beklemedim nitekim gelmedi de. Bende durup "ben böyleyim" diyebilirdim ama demedim. Lütfen artık bazı şeylerin farkına varın. 

0 yorum: