Cuma, Haziran 05, 2015 Di. 0 Comments

"Gelmeyecek bir gideni,
 Olmayacak bir nedeni
 Beklediniz mi..."

Uzun zamandır sanırsam hiçbir dize beni bu kadar etkilememişti. Durup durup beynimin tekrarlasında bu sözler döner oldu artık. Bu tekrarlamayı kapatmıyorum, engellemiyorum, beni gerçeklikte tutuyor. Hayallerde kaybolmamamı, umutlanıp bir anda yere çakılacak olursam yaralanmamamı sağlıyor.

En umutsuz platoniğimi yaşıyorum bu aralar. Olmayacak duaya harbiden amin demeye çalışıyorum belki de. Mesela bir yanım güzel şeyler hissederken, diğer yanım "Ay ne salaksın D." diyerek benimle dalga geçiyor.

Açıkca ne düşüneceğimi bilmiyorum. En güzel şey; fazla düşünmemek. İnsan ne zaman fazla düşünürse işin içinden çıkamıyor çünkü. Düşündükçe gerçekte beyaz olan şeyi siyah olarak düşünüp, kabullenmeye başlıyorsun çünkü.

Benim için durum bu en azından.

Az önce kısa bir flash back yaşadım. Acı çekmek istemiyorum ben. Canımın acımasını istemiyorum. Gene nefesimin kesilmesini, kalbimin milyonlarca parçaya ayırılıp, kırıklarının çiğnenmesini istemiyorum. Ne olursa olsun isterse dünyanın en güzel aşkı olacak olsa bile ben bu nalet olasıca acıyı hiçbir zaman çekmek istemiyorum. Çünkü o zamanlar şüphesizki en zor zamanlarımdı. Aldığım her nefes emanet gibiydi benim için, ölmek istemenin ne demek olduğunu o zamanlar en derinden anlamıştım, istenmiyor olmanın ne demek oluşunu, gurur denen şeyin kalmayışının, acizliğin dibini o zaman görmüştüm çünkü.

O günleri atlatmak benim için en güç olan şeydi. Atlattıktan sonra ne kadar çok kişiden kaçtığımı ben kendim biliyorum. Çünkü yapamam, gücüm yok, güçlü değilim.

Mantığı, kalp ele geçirince neler olduğunu gördüm. Mantığıma kavuşana kadar rezilliğin boyutlarının farkında değildim.

Peki şu an sevdiğim bey uğruna bu acıları göze alabilir miyim? Cevabım çok net hayır.
Ne olursa olsun kimse buna değmez çünkü. Gerekirse sevdiğimden bile kaçarım.

Ben biri için fedakarlık yapmaktan bu kadar yorulmuşken, birinin benim için fedakarlık yapmasını istiyorum. Belki beni hiç tanımayan birinden bunu istemek biraz komik. Eğer zamanında kendimi bu kadar tüketmeseydim belki de şu an daha çok çabalar, daha çok üstüne giderdim. Ama oluruna bıraktım. Çünkü eğer bu sevdiğim adam benim kaderimde varsa, elbet kader bir gün bizi tanıştıracak ve harika zamanlar yaşatacaktır.

Demiştim ya hani birini uzaktan sevmeyi de seviyorum, sorumluluk yok diye;
Ben sevdiğim beyi uzaktan öyle güzel seviyorum ki...
Kendisine isteyipte söyleyemediğim cümleler,
Anlatmak isteyipte anlatamadığım tesadüfler o kadar çok ki...

Ama belki bir gün,
Bir gün gelirse ona bunu söyleyeceğim...





0 yorum: